תהליך העבודה שלנו

אנחנו מציעים שירותי קידום ממומן בגוגל עם שקיפות מלאה ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה אשר יתמקדו בהחזר מירבי על ההשקעה (ROI) שלכם.

תהליך העבודה שלנו כולל את השלבים הבאים:

הבנת המודל העסקי ומחקר מתחרים
הבנת המודל העסקי ומחקר מתחרים

הבסיס של העבודה המשותפת בינינו היא קודם להכיר לעומק את המודל העסקי, תהליכים עסקיים בארגון, מחקר מתחרים ועוד…

ניתוח של היסטוריית הקמפיין ובניית אסטרטגיה שיווקית
ניתוח של היסטוריית הקמפיין
ובניית אסטרטגיה שיווקית

במידה ויש לכם קמפיין אנחנו נבצע ניתוח מעמיק ונסיק ממנו מסקנות שיעזרו לנו בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת שתקבע באילו אפיקי פרסום נופיע: רשת החיפוש, רשת המדיה, רימרקטינג, יוטיוב, ג'ימייל ועוד..

ביצוע מחקר מילים, ביטויים שליליים וקביעת סוגי התאמות
ביצוע מחקר מילים, ביטויים שליליים וקביעת סוגי התאמות

מחקר מילים הינו הגורם המרכזי של קידום ממומן מוצלח. באילו ביטויים נרצה להופיע ובאילו ביטויים לא נרצה להופיע (ביטויים שליליים). קביעת סוג ההתאמה: מדוייקת, לביטויי או התאמה רחבה.

היררכיית מבנה לקמפיין
היררכיית מבנה לקמפיין

קמפיין טוב הינו קמפיין שהמבנה שלו בנוי בצורה נכונה. חלוקה נכונה תביא לביצועים טובים יותר אשר יתורגמו לציוני איכות טובים יותר והמרות רבות יותר.

קופירייטינג למודעות טקסט
קופירייטינג למודעות טקסט

מודעות טקסט בקמפיין מופיעות לגולש ברגע שהוא חיפש ביטוי שמופיע אצלנו בקמפיין, חשוב שהמודעות יהיו רלוונטיות וכתובת בצורה שיווקית שיניבו לנו כניסות רלוונטיות לאתר. 

קביעת אזור גיאוגרפי, תזמון הופעת הקמפיין וביצוע התאמות לפי סוג מכשיר
קביעת אזור גיאוגרפי, תזמון הופעת הקמפיין וביצוע התאמות לפי סוג מכשיר

טרגוט קהל היעד מבחינת מיקום גיאוגרפי, קביעת שעות וימי פעילות הקמפיין וביצוע התאמות למובייל, דקסטופ או טאבלט וביצוע אופטימיזציה בהתאם לביצועים.

קביעת תקציב פרסום יומי / חודשי
קביעת תקציב פרסום יומי/חודשי

לכל קמפיין יש תקציב, התקציב נקבע תחילה ע"י הלקוח אך עם המלצה לתקציב מבחינתנו. חשוב להבין שהתקציב הינו דינמי וניתן לשינוי בכל רגע נתון.

התקנת מעקבים אנליטיים למדידת וניתוח הביצועים
התקנת מעקבים אנליטיים
למדידת וניתוח הביצועים

אין קמפיין ממומן ללא מעקבים, אנחנו אוהבים לדעת על מה הכסף שלנו הולך ולכן אנחנו מטמיעים את כל סוגי המעקבים האפשריים בעזרת: GTM  Google Analytics, UTM, Goals  ועוד…

מעקב שוטף על הביצועים וביצוע אופטימיזציה
מעקב שוטף על הביצועים
וביצוע אופטימיזציה

זוהי העבודה המרכזית שלנו, אחרי שהקמפיין מושק יש לבצע מעקב, ניתוח ושיפור ביצועים תמידי לכל הקמפיין ובכל חלקיו תוך הגדרת יעדים ברורים.

דוחות ביצוע תקופתיים
דוחות ביצוע תקופתיים

אנחנו מספקים לכל לקוחותינו מדי חודש דוח ביצועיים מפורט כחלק מהשקיפות שבה אנחנו מאמינים.

לעולם לא ניקח לקוח שאנחנו לא בטוחים שנוכל להביא לו תוצאות משמעותיות

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל זה השירות היחיד שאנו מציעים.

כל מקרה לגופו, לפני שאנחנו מקבלים לקוח חדש, אנחנו מבצעים בדיקה מקדימה ויסודית לראות שיש "בשר" לעבוד איתו. בנוסף יש תחומים שקמפיין ממומן בגוגל פחות מתאימים ויש פלטפורמות אחרות שיותר מתאימות.

גם כאן כל מקרה לגופו, יש לנו לקוחות עם תקציב חודשי של 80,000 שקלים ויש לנו לקוחות עם תקציב של 800 שקלים. זה מאוד תלוי בתחום לדוגמא: בתחום העריכת דין יש תחומים שכל קליק שם עולה בממוצע 80-90 שקלים ולכן שם צריך תקציב יומי של מינימום 500 שקלים ויש תחומים שקליק ממוצע עולה שקל אחד כך שגם 800 שקלים יכול להניב עבודה ללקוח.

לכם!!! הכל בבעלותכם ושייך תמיד לכם. אנחנו רק מנהלים אותו עבור הלקוחות. שקיפות זה חלק מהעבודה שלנו. קידום ממומן בגוגל מבוסס על אמון ועבודה משותפת.

בתחילת העבודה שלנו אנחנו מקיימים עם הלקוח תיאום ציפיות, זה חלק סופר חשוב בשביל למנוע הפתעות לשני הצדדים. שביעות הרצון של הלקוחות שלנו הוא משהו שמאוד חשבו לנו.

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר