BOOSTIT – פרסום בגוגל אדוורדס
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
BOOSTIT – פרסום בגוגל אדוורדס
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר

איך ליצור קמפיין Remarketing מוצלח

ראשי » כללי » איך ליצור קמפיין Remarketing מוצלח
22 בנובמבר 2017

קמפיינים של Remarketing (שיווק מחדש) הם מבין הקמפיינים הכי אפקטיביים כיום ברשת לגיוס לקוחות חדשים, שימור לקוחות קיימים והגברת המכירות. הרעיון הוא פשוט למדי: אנחנו שותלים קוד מעקב (או פיקסל) באתר שלנו או בעמוד הנחיתה על מנת לסמן את הגולש. לאחר מכן אנחנו יכולים להציג בעבורו מודעות ממוקדות שיפנו ישירות אליו דרך פייסבוק, גוגל Adwords וכו'.

קמפיין שיווק מחדש
נניח למשל שיש לנו אתר שמוכר מערכות מיגון ומצלמות אבטחה: אם נתקין את קוד המעקב בדף של מערכת המיגון, נוכל להציע לעסקים וחברות הצעה מיוחדת שתמשוך אותם לרכוש מאתנו את השירות גם אם הם כבר יצאו מהאתר שלנו. בשילוב עם מאפיינים נוספים כמו למשל קהלים מותאמים אישית, אפשר להגיע לקהל סופר ממוקד ולכן להעלות את אחוז ההמרות בלי להשקיע עוד כסף.

אז איך עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים:

1.אל תהססו לפנות אל לקוחות קיימים – לא כל הלקוחות שומרים אתנו על קשר רציף. לדוגמה, יש לקוחות שמבצעים קנייה אחת גדולה ולאחר מכן שוכחים מאתנו. באמצעות מודעת שיווק מחדש, נוכל להתמקד באותם גולשים ולהציע להם מוצרים משלימים.

2.סגמנטציה (הפרד ומשול) – אם יש לכם לקוחות פוטנציאלים שאתם רוצים להגיע אליהם, מומלץ מאוד לבצע סגמנטציה גם ברמת המודעות. כלומר, להתאים לכל שלב במשפך המכירות מודעה אחרת. מודעה אחת יכולה לפנות ללקוחות שרק נכנסו לאתר, מודעה אחרת למי שהתעניין בקטגוריה מסוימת, אחת למי שלא השלים את הרכישה וכך הלאה.

3.בצעו מבחני A/B Testing – נסו כל מיני שילובים שונים של מודעות בשביל לראות מה עובד בשבילכם הכי טוב. העובדה שהמודעות ממוקדות מראש, לא אומרת שאין טעם לנסות ולשפר אותן. בחלק מהפלטפורמות גם אפשרויות מתקדמות כמו למשל הוספה של קטלוג מוצרים ישירות מהאתר למודעה.

4.אל תדחפו את המודעות שלכם לעיתים קרובות מדי – כמה פעמים יצא לכם להיכנס לאתר שאתם אוהבים ולראות שוב פעם את אותה מודעה שקוראת לכם להצטרף לרשימת תפוצה אפילו אם כבר הצטרפתם אליה?!  אותו דבר בדיוק תקף לגבי המודעות שלכם – הגבילו את מספר הפעמיים שבהם אתם מריצים את הקמפיין.

ב-Adwords למשל אפשר להגדיר בתוך כל קמפיין Frequency Capping או בעברית,מכסת תדירות על מנת למנוע מאותו הגולש לראות את אותה מודעה יותר מדי פעמיים ביום, שבוע וכו'. ההגדרה הזו אגב תקפה לא רק ל-Remarketing, אבל חשוב להדגיש אותה פה מכיוון שהגולש עלול להתעצבן אם תרדפו אחריו יותר מדי…

5.צרו תמריץ שיגרום לגולש ללחוץ דווקא על המודעה שלכם – הדרך הכי טובה לגרום לגולש ללחוץ על המודעה היא ליצור תמריץ עבורו כמו למשל קוד קופון, פגישת ייעוץ חינם וכך הלאה. התמריץ לא באמת חייב להיות ייחודי, אבל הגולש צריך לקבל את הרושם שהלכתם לקראתו. רק אל תבטיחו משהו שאתם לא מתכוונים לקיים.

6.עניינים חוקיים – צרו באתר שלכם קישור למדיניות פרטיות ובו תסבירו כיצד אתם משתמשים ב-Remarketing  בשביל לפרסם ובאילו רשתות וקבלו את הסכמת הגולש לכך שתשתמשו בעוגיות בשל זאת. כמו כן, רשמו באופן מפורש כיצד הגולש יכול להוציא את עצמו מקהל היעד על ידי שליחת דואר אלקטרוני, שינוי הגדרות בדפדפן וכו'.

אולי יעניין אותך גם:

  • כיצד ליצור רשימות שיווק מחדש למודעות חיפוש?9 ביוני 2017 כיצד ליצור רשימות שיווק מחדש למודעות חיפוש?
  • 9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס13 במאי 2018 9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס
  • מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם12 בפברואר 2018 מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם
  • תוספי מודעות בקמפיין אדוורדס: המדריך המלא12 בפברואר 2018 תוספי מודעות בקמפיין אדוורדס: המדריך המלא
  • שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל?19 בדצמבר 2017 שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל?
גוגל אדוורדס שיווק מחדש
השארת תגובה

ביטול

רוצה שנבדוק עבורך את הקמפיין בחינם?

צור קשר

מענה מהיר ומקצועי מצוות
מומחי ה-PPC שלנו

077-7299-015

info@boostit.co.il

קביעת פגישה

אם יש לך קמפיין אדוורדס או שאתה מעוניין להתחיל לפרסם בגוגל אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ חינם

ניהול קמפיינים בגוגל זה השירות היחיד שאנחנו מספקים, נשמח לשוחח עמך ולבחון כיצד נוכל לעבוד יחד.

ניסיון עם גוגל אדוורדס
מעל 10 שנים

מאמרים אחרונים

דגשים חשובים לעיצוב חווית משתמש באתרי מסחר

3 בינואר 2019
הקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

13 במאי 2018

10 דרכים אפקטיביות עבור שיווק מקצועי באינטרנט

7 במאי 2018
אסטרטגיית הצעת מחיר

המדריך המלא לבחירת אסטרטגיית הצעת מחיר בקמפיין אדוורדס

22 במרץ 2018
מתכנן מילות מפתח של גוגל אדוורדס

מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם

12 בפברואר 2018
עוצב ונבנה ב-❤ על ידי סטודיו כולי עלמא | מדיניות פרטיות
פרסום בגוגל אדוורדס - BOOSTIT 2020
BOOSTIT – פרסום בגוגל אדוורדס
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס