BOOSTIT
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
BOOSTIT
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר

שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל?

ראשי » כללי » שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל?
19 בדצמבר 2017 אין תגובות

ריכזנו עבורכם מספר שאלות שאנחנו חושבים שכדאי לכם לקבל עליהם תשובה, יש שאלות קלות ויש פה גם כמה שאלות קשות שרק יחידי סגולה יצליחו לענות לכם.

יאללה בוא נתחיל…

איך אתם מודדים הצלחה?

תשובה אידיאלית: שיפור מחיר להמרה, שיפור יחס הקלקה, שיפור ציוני האיכות, שיפור יחס המרה.

האם יש לכם יכולת לעקוב אחרי מספר סוגי המרות?

תשובה אידיאלית: כמובן שכן, יצירות קשר, חיוג מהמובייל, רכישות, מעקב אחרי תהליך הרכישה ועוד…

כיצד אתם מבצעים את מחקר מילות המפתח עבור הקמפיין?

תשובה אידיאלית: במידה וקיים קמפיין פעיל אנחנו משתמשים בנתונים שלו, בנוסף אנחנו משתמשים בניתוח הופעות search console וגם כמובן ממתכנן מילות המפתח של גוגל.

כאשר את מקבלים לקוח חדש עם קמפיין פעיל, מהי האסטרטגיה שלכם?

תשובה אידיאלית: לא תמיד זה נכון לבנות קמפיין חדש, צריך לנתח את הקמפיין הנוכחי ורק אז לקבל החלטה. בנוסף כמובן שהם צריכים לציין שחובה לשמור את ההיסטוריה של הקמפיין הנוכחי.

כיצד תוכלו למקסם את תקציב הפרסום שלי?

תשובה אידיאלית: ניתוח של דוח "מונחי החיפוש" איתור מילות מפתח שליליות הוספתן לרשימה. איתור מילות המפתח עם ההוצאה הגבוהה ביותר ושיפור ציון האיכות שלהן

מי בפועל מנהל עבורי את הקמפיין?

תשובה אידיאלית: איש מקצוע שעוסק בתחום לפחות מעל שנתיים, הוא עוסק אך ורק בניהול קמפיינים ממומנים ולא עוסק בדברים נוספים: קידום אורגני, עיצוב גרפי ועוד..

האם יש לי התחייבויות לפרק זמן מינימלי?

תשובה אידיאלית: אין לכם התחייבות לפרק זמן מינימלי, אנחנו לא מחזיקים אף לקוח בכוח, אתם יכול לעזוב בכל רגע נתון.

האם אתם מספקים דוח ביצועים?

תשובה אידיאלית: כמובן, מדי חודש אתה מקבל דוח ביצועים שכולל את כל המדדים הרלוונטיים לצורך ניתוח ואם יש לך דברים נוספים שאתם צריך, נבדוק כיצד אפשרי.

האם יש לכם תג Google Partners?

תשובה אידיאלית: כמובן שיש, בנוסף מי שינהל עבורך את הקמפיין מחזיק בהסמכה מתאימה. (לא באמת חובה, אבל nice to have)

מהי ההתמחות העיקרית של חברתכם?

תשובה אידיאלית: ניהול קמפיינים בגוגל.

כיצד מתבצע התשלום החודשי?

תשובה אידיאלית: אתם משלמים לנו דמי ניהול שנגזר מההוצאה החודשית בגוגל ומנגד אתם משלמים לגוגל ישירות עבור הוצאות הפרסום.
חשוב ביותר: לא להסכים לכל הצעה שכוללת תשלום אחד לנותן השירות

מטרת השאלות בעיקר להראות את המקצועיות שיש לחברה איתם אתם נפגשים, כמובן שיש עוד הרבה שאלות שאפשר לשאול.

שיהיה בהצלחה.

אולי יעניין אותך גם:

  • 9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס13 במאי 2018 9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס
  • מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם12 בפברואר 2018 מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם
  • תוספי מודעות בקמפיין אדוורדס: המדריך המלא12 בפברואר 2018 תוספי מודעות בקמפיין אדוורדס: המדריך המלא
  • האתר שלכם עולה לאט? כדאי לכם לקרוא את זה30 בנובמבר 2017 האתר שלכם עולה לאט? כדאי לכם לקרוא את זה
  • איך תשפרו את המיקום שלכם בגוגל אדוורדס בלי להגדיל את ההוצאה?29 בנובמבר 2017 איך תשפרו את המיקום שלכם בגוגל אדוורדס בלי להגדיל את ההוצאה?
גוגל אדוורדס
השארת תגובה

ביטול

רוצה שנבדוק עבורך את הקמפיין בחינם?

צור קשר

מענה מהיר ומקצועי מצוות
מומחי ה-PPC שלנו

077-7299-015

info@boostit.co.il

קביעת פגישה

אם יש לך קמפיין אדוורדס או שאתה מעוניין להתחיל לפרסם בגוגל אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ חינם

ניהול קמפיינים בגוגל זה השירות היחיד שאנחנו מספקים, נשמח לשוחח עמך ולבחון כיצד נוכל לעבוד יחד.

ניסיון עם גוגל אדוורדס
מעל 10 שנים

מאמרים אחרונים

דגשים חשובים לעיצוב חווית משתמש באתרי מסחר

3 בינואר 2019
הקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

13 במאי 2018

10 דרכים אפקטיביות עבור שיווק מקצועי באינטרנט

7 במאי 2018
אסטרטגיית הצעת מחיר

המדריך המלא לבחירת אסטרטגיית הצעת מחיר בקמפיין אדוורדס

22 במרץ 2018
מתכנן מילות מפתח של גוגל אדוורדס

מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם

12 בפברואר 2018
עוצב ונבנה ב-❤ על ידי סטודיו כולי עלמא | מדיניות פרטיות
פרסום בגוגל אדס - BOOSTIT 2022
BOOSTIT
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
גלילה לראש העמוד