BOOSTIT – פרסום בגוגל אדוורדס
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
BOOSTIT – פרסום בגוגל אדוורדס
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר

כיצד ניתן בקלות לשפר את ׁׂשיעור הקליקים ׁ(CTR) בקמפיין?

ראשי » כללי » כיצד ניתן בקלות לשפר את ׁׂשיעור הקליקים ׁ(CTR) בקמפיין?
17 באוקטובר 2017

שיעור קליקים צפוי הינו פרמטר שמשפיע באופן משמעותי על ציון האיכות של מילת המפתח שלנו ותמיד אנחנו צריכים לשאוף לציון איכות גבוה עד כמה שניתן בכתבה הזו נגלה לכם כיצד ניתן לשפר בקלות את שיעור הקליקים בקמפיינים שלכם ובכך תפחיתו את המחיר לקליק שתשלמו לגוגל.

כתיבת המודעה

נתחיל בכך שהמודעה חייבת להיות רלוונטית לאנשים שמחפשים אחר מוצר או שירות שאותו אנו מציעים, כלומר תשתדלו להציג בכותרת המודעה את מה שאותו אדם חיפש בגוגל עם תוספת של משהו שיתפוס את העין "משלוח חינם" "משלוחים בפריסה ארצית" "במבצע" "הזמן עכשיו" ועוד…

תווים מיוחדים הם עוד דרך לשפר את האטרקטיביות של המודעה, אבל גוגל לא מציינת במפורש באילו תווים מותר או לא מותר להשתמש. לדוגמה, ברור שמותר להשתמש בסימן $ ובכל סימני הפיסוק (כולל סימני קריאה). לעומת זאת, אסור לעשות שימוש מוגזם בחזרות או רווחים. לדוגמה, הביטוי "ק נ ו עכשיו!!!" לא יתקבל ויגרום למודעה להיפסל.  מידע נוסף אפשר לקבל בעמוד העזרה של גוגל.

שימוש בתוספי מודעות

התוספים של Adwords מאפשרים לנו להפוך את המודעות למושכות יותר בעזרת מספר מצומצם של תוספות למודעות, ריכזנו עבורכם את תוספי המודעות הפופולאריים ביותר:

תוסף Sitelinks

תוספי Sitelinks מוסיפים קישורים לעמודים פנימיים בחלק התחתון של המודעה, ניתן להגדיר sitelinks בכל רמה של הקמפיין, מומלץ שהקישורים הפנימיים יתנו ערך מוסף לאנשים שחיפשו אחר המוצר או השירות שלנו.{

בדוגמא המצורפת: כסאות, דלפקים, פתרונות אחסון, פינות המתנה ושולחנות למשרד הינם תתי קטגוריה של ריהוט משרדי כך שעדיך לאדם שחיפש ריהוט משרדי וצריך פינת המתנה להיכנס ישירות לעמוד הפנימי.

תוספים להתקשרות

תוספי התקשרות מוסיפים למודעה מספר טלפון אליו אפשר לחייג מטלפונים ניידים או תוכנות כגון סקייפ. במודעות כאלו, חיוג נחשב בתור קליק ואפשר גם לקבוע שאם שיחה מסוימת נמשכת מעבר לאורך כלשהו, היא תהווה המרה (לשם כך יש להשתמש במספר מיוחד של גוגל).
אופציה מעניינת היא ליצור מודעות התקשרות בלבד עבור עסקים שלא עושים שימוש בדפי נחיתה או באתר אינטרנט ( שירותי SOS כמו מנעולן, אינסטלטור ועוד… ).

תוספי יתרונות מרכזיים

תוסף יתרונות מרכזיים למודעה מציג פרטים נוספים על המוצר או השירות – לדוגמה, קטגוריות או יתרונות ספציפיים. מומלץ להפריד בין מובייל לדסקטופ בגלל כמות התווית שמוצג בכל פלטפורמה.

תוספי מידע מובנים

תוספי מידע מובנים מדגישים היבטים ספציפיים במוצרים ובשירותים שלך, ניתן להציג אילו שירותים אתה מספק, אילו מותגים אתה מוכר, רשימה של קורסים שאתה מעביר ועוד…תוסף יחסית חדש שעדיין מרבית המפרסמים לא משתמשים.

תוספי הודעות

תוספי הודעות מאפשרים לאנשים שרואים את המודעה שלך ללחוץ על האייקון וליצור אתך קשר ישירות באמצעות הודעת טקסט, ניתן להגדיר ימים ושעות בהם אנו זמינים לקבל הודעות.

תוספי מיקום

תוספי מיקום מציגים את הכתובת של העסק ואת המרחק שלו מהמיקום הנוכחי של המשתמש. אפשר להוסיף למודעות אלו גם מספרי טלפון. אם יש לעסק דף פרטים במפות גוגל, יהיה ניתן להגיע גם אליו בלחיצה. אפשרות נוספת היא להציג ביקורות גוגל.כך זה נראה (העיצוב הספציפי עשוי להשתנות ממודעה למודעה)

תוספי ביקורות

בניגוד לביקורות מצד הגולשים, ביקורות חיצוניות הן כאלו שמופיעות באתרי צד שלישי שעברו אימות על ידי גוגל. כמובן שיש כמה כללים לגבי ביקורות שיכולות או לא יכולות להיות מצורפות למודעה, למשל :• הביקורת צריכה להיות עדכנית (פחות משנה)• אסור לשנות את הציטוט מתוך הביקורת


כך זה נראה : קיימים גם סוגי תוספים נוספים, מידע נוסף נמצא בדף הרשמי של גוגל.

מאמר נוסף ומקיף על : תוספי מודעות בקמפיין אדוורדס: המדריך המלא

שימוש נכון בכתובת האינטרנט המוצגת במודעה

בניגוד למה שאפשר לחשוב, גוגל לא מחייבת שכתובת האתר שמופיעה במודעה תהיה בהכרח זהה לכתובת היעד בפועל. לכן, אפשר לנצל את המקום הזה (שמופיע ישירות אחרי הכותרת ולפני התיאור ) על מנת ליצור כתובת מושכת יותר. הדבר היחיד שחשוב לזכור הוא שבשפה העברית המיקום של המילים מתחלף ולכן הביטוי שנוסיף בשדה הימני יופיע בהתחלה….

לסיכום, מודעות רלוונטיות ועם תוספי מודעות נכונים תצליחו לבלוט מעל המתחרים ובכך תשפרו את שיעור הקליקים שלכם.

אולי יעניין אותך גם:

  • איך תשפרו את המיקום שלכם בגוגל אדוורדס בלי להגדיל את ההוצאה?29 בנובמבר 2017 איך תשפרו את המיקום שלכם בגוגל אדוורדס בלי להגדיל את ההוצאה?
  • 9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס13 במאי 2018 9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס
  • מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם12 בפברואר 2018 מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם
  • תוספי מודעות בקמפיין אדוורדס: המדריך המלא12 בפברואר 2018 תוספי מודעות בקמפיין אדוורדס: המדריך המלא
  • שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל?19 בדצמבר 2017 שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל?
CTR גוגל אדוורדס שיעור קליקים
השארת תגובה

ביטול

רוצה שנבדוק עבורך את הקמפיין בחינם?

צור קשר

מענה מהיר ומקצועי מצוות
מומחי ה-PPC שלנו

077-7299-015

info@boostit.co.il

קביעת פגישה

אם יש לך קמפיין אדוורדס או שאתה מעוניין להתחיל לפרסם בגוגל אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ חינם

ניהול קמפיינים בגוגל זה השירות היחיד שאנחנו מספקים, נשמח לשוחח עמך ולבחון כיצד נוכל לעבוד יחד.

ניסיון עם גוגל אדוורדס
מעל 10 שנים

מאמרים אחרונים

דגשים חשובים לעיצוב חווית משתמש באתרי מסחר

3 בינואר 2019
הקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

13 במאי 2018

10 דרכים אפקטיביות עבור שיווק מקצועי באינטרנט

7 במאי 2018
אסטרטגיית הצעת מחיר

המדריך המלא לבחירת אסטרטגיית הצעת מחיר בקמפיין אדוורדס

22 במרץ 2018
מתכנן מילות מפתח של גוגל אדוורדס

מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם

12 בפברואר 2018
עוצב ונבנה ב-❤ על ידי סטודיו כולי עלמא | מדיניות פרטיות
פרסום בגוגל אדוורדס - BOOSTIT 2020
BOOSTIT – פרסום בגוגל אדוורדס
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס