BOOSTIT
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
BOOSTIT
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר

האתר שלכם עולה לאט? כדאי לכם לקרוא את זה

ראשי » כללי » האתר שלכם עולה לאט? כדאי לכם לקרוא את זה
30 בנובמבר 2017

כולנו יודעים שמהירות האתר חשובה יותר מאי פעם ואין ספק שלפחות פעם אחת בזמן האחרון יצא לנו להיתקל באתר שעלה לאט ואולי אפילו גרם לנו לצאת ממנו עוד לפני שהצלחנו לראות את העמוד.

מהירות זמן טעינה של האתר

משנה לשנה הסבלנות של הגולשים יורדת, והנתונים האחרונים מראים שאתר שלא עולה תוך שתי שניות בלבד עשוי לפגוע ב 3 דברים עיקריים:

  • חוויית הגלישה באתר
  • מיקומים בתוצאות האורגניות של גוגל
  • מכירות ובהמרות

אז עד כמה זה משפיע ומה אפשר לעשות? הנה כמה נתונים מעניינים ונקודות שחשוב לשים לב אליהן:

הפן הפסיכולוגי ורושם ראשוני

ידוע שרושם ראשוני קובע, וכאשר זה מגיע לאתר שלנו, יש למהירות השפעה מכרעת על מידת האמון שלגולשים יהיה על האתר ובאיזה אופן הם יתפסו אותו ואת מי שעומד מאחוריו מבחינת מקצועיות. לעומת זאת, אתר איטי עשוי לעורר את הרושם ההפוך: מדובר באתר שלא השקיעו בו מספיק וקשה לסמוך עליו.

מובייל

הגולשים אמנם רגילים לכך שעמודים במובייל נטענים יותר לאט, אבל צורת החשיבה הזו מתחילה להשתנות בזכות טכנולוגיות חדשות להאצת דפי אינטרנט כמו למשל AMP של גוגל ו – Instant Articles של פייסבוק. לכן, סביר להניח שבעתיד המאוד קרוב, אתר עם עיצוב רספונסיבי שעולה מהר יחסית כבר לא יהיה מספיק…

חווית גלישה (שימושיות)

לא רק המהירות שבה האתר או הדף עולים חשובה לגולשים, אלא גם המהירות שבה הם יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים באתר עצמו. אם מיקדתם את המודעות שלכם כמו שצריך, סביר להניח שהם יגיעו לעמוד שמכיל את השלב האחרון בהמרה, אבל עדיין לא חסרים עמודים שמחביאים יותר מדי טוב את הקריאה לפעולה או משתמשים בטפסים מסובכים עם יותר מדי פרטים לא רלוונטיים.

המרות

לפי סקרים מהשנים האחרונות, כל האטה של שנייה אחת, מורידה את שיעור ההמרות בכ-0.4%. בהנחה ששיעור ההמרות טוב הוא בסביבות 2%, זה המון! החדשות העוד יותר מדאיגות הן שאתרים שלוקח להם לעלות יותר מכמה שניות בודדות נזנחים על ידי הגולשים לחלוטין, מה שאומר שהם לא ראו את ההצעה שלנו כלל ויהיה הרבה יותר קשה למשוך אותם בחזרה גם עם טכניקות של שיווק מחדש (Remarketing).

למעשה, על פי נתונים שונים Amazon בדקה וניתחה לגבי הקשר בין מהירות עליית הדף הממוצע לבין שיעור ההמרות, היא משערת שאם זמן הטעינה אצלה היה מתארך בסך הכול בשנייה אחת, היא הייתה מפסידה לא פחות מ-1.6 מיליארד דולר בשנה.

כמובן ששום אתר כמעט לא מגלגל סכומים כאלו גבוהים ואין הרבה אנשים ששווים יותר מ-100 מיליארד דולר כמו המייסד ג'ף בזוס, אבל המספרים האלו ממחישים יפה את ההפסד הפוטנציאלי של אתרים איטיים ועד כמה כל שנייה ואפילו חלקיקי שנייה חשובים.

 דשדוש למרחקים ארוכים

בסופו של דבר, המהירות משפיעה לא רק בטווח המידי, אלא גם על בטווח הארוך. כלומר, אם הגולש נכנס לאתר פעם אחת והאתר עולה באיטיות, הוא עדיין עשוי לסבול זאת, אבל אם זה קורה שוב ושוב, בשלב מסוים יימאס לו והוא יעבור למתחרים. זה יכול להיות קריטי במיוחד במבצעים נקודתיים או בתקופות חמות בשנה כמו תחילת השנה האזרחית החדשה או Black Friday.

השפעה על קידום אורגני וממומן

גם אם גוגל כמעט ולא מספקת מידע על הקשר בין מהירות האתר לדירוגים שלו (היא הסתפקה בהצהרה אחת קצרה ב – 2010), ההשקעה בכלים שבודקים את מהירות האתר ופורמטים כמו AMP לא משאירים הרבה מקום לספק לגבי הכיוון אליו הוא מכוונת.

באותו אופן, כנראה שעמודים שעולים לאט משפיעים גם על איכות דף הנחיתה בלי קשר לתקציב, מה שבתורו משפיע על ציון האיכות של המודעה, המיקום שלה וכמה תשלמו עבור כל קליק.

אז איך משפרים את זמן הטעינה?

יש הרבה מאוד דרכים לשפר את זמן עליית הדף או האתר שלכם וכדאי מאוד לבדוק אותם עם הכלי של גוגל.

אנחנו נוסיף רק שאם דף הנחיתה או האתר שלכם מתארח על שרת שאין לכם שליטה עליו, רצוי מאוד לעבור לחברת אחסון מקצועית בה אתם יכולים לשלוט בכל הפרמטרים השונים על מנת להבטיח מהירות מקסימלית. כמו כן, בקמפיינים בין לאומיים ישנה אפשרות להשתמש ב-CDN, טכנולוגיה בענן שמאפשרת לטעון את האתר שלכם מהשרת הקרוב ביותר, כך שאתם לא צריכים לשכור מספר שרתים.

אולי יעניין אותך גם:

  • 9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס13 במאי 2018 9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס
  • מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם12 בפברואר 2018 מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם
  • תוספי מודעות בקמפיין אדוורדס: המדריך המלא12 בפברואר 2018 תוספי מודעות בקמפיין אדוורדס: המדריך המלא
  • שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל?19 בדצמבר 2017 שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל?
  • איך תשפרו את המיקום שלכם בגוגל אדוורדס בלי להגדיל את ההוצאה?29 בנובמבר 2017 איך תשפרו את המיקום שלכם בגוגל אדוורדס בלי להגדיל את ההוצאה?
גוגל אדוורדס זמן טעינה
השארת תגובה

ביטול

רוצה שנבדוק עבורך את הקמפיין בחינם?

צור קשר

מענה מהיר ומקצועי מצוות
מומחי ה-PPC שלנו

077-7299-015

info@boostit.co.il

קביעת פגישה

אם יש לך קמפיין אדוורדס או שאתה מעוניין להתחיל לפרסם בגוגל אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ חינם

ניהול קמפיינים בגוגל זה השירות היחיד שאנחנו מספקים, נשמח לשוחח עמך ולבחון כיצד נוכל לעבוד יחד.

ניסיון עם גוגל אדוורדס
מעל 10 שנים

מאמרים אחרונים

דגשים חשובים לעיצוב חווית משתמש באתרי מסחר

3 בינואר 2019
הקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

13 במאי 2018

10 דרכים אפקטיביות עבור שיווק מקצועי באינטרנט

7 במאי 2018
אסטרטגיית הצעת מחיר

המדריך המלא לבחירת אסטרטגיית הצעת מחיר בקמפיין אדוורדס

22 במרץ 2018
מתכנן מילות מפתח של גוגל אדוורדס

מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם

12 בפברואר 2018
עוצב ונבנה ב-❤ על ידי סטודיו כולי עלמא | מדיניות פרטיות
פרסום בגוגל אדס - BOOSTIT 2022
BOOSTIT
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
גלילה לראש העמוד