מדריך ל- Dynamic Keyword Insertion שישדרג המודעות שלכם

הכנסת מילת מפתח דינמית למודעה

תוכן עניינים

הגדלת כמות הקליקים על המודעה שלכם תמיד קשורה ברלוונטיות – כלומר, עד כמה הטקסט במודעה רלוונטי לקהל שרואה אותה?

אם המודעה שלכם כן רלוונטית, אתם תקבלו יותר קליקים, מיקום טוב יותר בתוצאות החיפוש, ותשלמו פחות על כל קליק.

אם המודעה שלכם לא רלוונטית, אתם תפספסו קליקים, ציון האיכות שלכם יירד, ותפספסו המרות פוטנציאליות.

קיימות המון אסטרטגיות לשיפור הרלוונטיות של המודעה (כמו שימוש בקבוצות מודעות של מילת מפתח בודדת), ולפעמים הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא שימוש ב- Dynamic Keyword Insertion.

אז בואו נראה כיצד אתם יכולים למנף את DKI (Dynamic Keyword Insertion) כדי להגדיל את שיעורי הקליקים – ושיעור ההמרות של הקמפיינים שלכם.

מה זה Dynamic Keyword Insertion?

Dynamic Keyword Insertion (הכנסת מילת מפתח למודעה) זה אחד מהפיצ'רים המתקדמים של גוגל אדס. הפיצ'ר הזה מעדכן בצורה אוטומטית את הקריאייטיב במודעה שלכם ומוסיף לה מילת מפתח מקבוצת המודעות, אם היא מתאימה לשאילתת החיפוש של המחפש.

למשל, אם אתם מריצים מודעה עם DKI בקבוצת מודעות שמכילה את מילת המפתח "קייטרינג לאירועים קטנים", והמחפש כתב "קייטרינג לאירועים קטנים בשרון" (שזה קרוב מספיק למילת המפתח שלכם), הוא יראה קריאייטיב שמכיל את מילת המפתח "קייטרינג לאירועים קטנים".

"קייטרינג לאירועים קטנים", מילת המפתח שלכם, הופכת לטקסט שמוכנס לתוך המודעה שלכם.

הנה דוגמה לקמפיין שככל הנראה משתמש ב-DKI, כפי שניתן לראות במספר מודעות שונות:

מודעה שמוצגת עבור שאילתת החיפוש "קייטרינג לאירועים קטנים" ובכותרת שלה מופיע מילת המפתח "קייטרינג לאירועים קטנים"
מודעה שמוצגת עבור שאילתת החיפוש "קייטרינג לאירועים בבית" ובכותרת שלה מופיע מילת המפתח "קייטרינג לאירועים בבית"

כיצד Dynamic Keyword Insertion עובד?

Dynamic Keyword Insertion מעדכן את הקריאייטיב במודעה שלכם כך שיכיל את מילות המפתח אותן טירגטתם אם אלו באות לידי ביטוי בשאילתת החיפוש של הלקוחות הפוטנציאליים.

התהליך הוא בעצם כזה:

  1. אתם יוצרים קמפיין עם מספר מילות מפתח בכל קבוצת מודעות.
  2. אתם משתמשים בסימנים מיוחדים (שמיד נראה לכם) כדי לאותות שיש חלקים במודעה שצריך לעדכן כדי שישקפו כל אחת ממילות המפתח שלכם כשהן מופעלות על ידי חיפוש מסוים של משתמש.
  3. כאשר משתמשים מחפשים משהו שמפעיל את אחת ממילות המפתח שלכם, הם יראו את מילת המפתח הזו מופיעה בקריאייטיב של המודעה.
  4. המשתמשים ילחצו על המודעה ויעברו לדף הנחיתה שלכם.  

כיצד משתמשים ב- DKI

כדי להשתמש ב- DKI במודעות שלכם בקמפיינים לרשת החיפוש, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשתמש בסימנים מיוחדים כאשר אתם יוצרים את הקריאייטיב של המודעה.

אתם צריכים להשתמש ב- {Keyword} בתהליך יצירת המודעה, בכותרת או בתיאור, כדי לומר לגוגל איפה אתם רוצים להכניס את מילת המפתח שמופעלת.

לאחר מכן, תגדירו איזה מונח יופיע בקריאייטיב המודעה שלכם כאשר לא ניתן להוסיף את אחת ממילות המפתח בקבוצת המודעות שלכם (לדוגמה, כאשר מילת המפתח ארוכה מידי ועוברת את מגבלת התווים). כדי לעשות את זה, אתם בעצם תצטרכו לכתוב כך: {הטקסט הרצוי Keyword:}.

במקרה הזה, "הטקסט הרצוי" יהיה טקסט ברירת המחדל שיופיע בכותרת כאשר מילת המפתח לא יכולה להיכנס אליה.

אז אם אתם רוצים שטקסט ברירת המחדל שיופיע בכותרת יהיה "קייטרינג לאירועים קטנים", זה יראה כך: {קייטרינג לאירועים קטנים Keyword:}.

ככה זה יראה כאשר תגדירו DKI בגוגל אדס:

הגדרת מודעה עם DKI - ניתן לראות כותרת שמוגדרת עבור DKI בצורה הבאה {keyword: קייטרינג לאירועים קטנים}

כיצד תוודאו שהשתמשתם נכון ב- DKI

הדבר הכי חשוב שצריך לזכור – לעולם אל תשתמשו בDKI כשאתם עושים קמפיין מתחרים! אתם לעולם לא רוצים ששמות המתחרים שלכם יופיעו בטקסט או בכותרות של המודעה, גם כי זה לא אתי, וגם כי תהיו חשופים לתביעה.

בנוסף, אתם צריכים להיזהר כשאתם משתמשים ב-DKI ולוודא שזה יוצג בצורה הנכונה במודעה שלכם, ולא נוצרת איזה שגיאה דקדוקית.

קודם כל, אין רווח אחרי הנקודתיים בעת בחירת טקסט ברירת המחדל שישמש את הקריאייטיב. הרווחים היחידים שאתם צריכים לכתוב אלו הרווחים בין המילים של טקסט ברירת המחדל עצמו.

כמו כן, שימו לב שלעיתים יש מילות מפתח שאתם בוחרים לטרגט והן עלולות ליצור שגיאות תחביריות. לדוגמה, אם יש לכם בקבוצת המודעות מילת מפתח כמו "שמלת כלה מחיר", שימוש ב-DKI יכול לגרום לכך שהביטוי "שמלת כלה מחיר" יופיע במודעה, וזה עלול להיתפס כחוסר מקצועיות, או שגיאת כתיב, ולפגוע בשיעור הקליקים שלכם.

מה קורה אם לא ניתן להכניס את מילת המפתח שלכם?

זה לא נדיר שישנן מודעות בהן השתמשתם ב-DKI אבל ישנה מילת מפתח בקבוצת המודעות שהיא ארוכה מידי ולא ניתן להכניס אותה לקריאייטיב, כי יחד עם מילת המפתח – הכותרת או התיאור יחרגו ממגבלת התווים.

במקרה זה, טקסט ברירת המחדל שבחרתם ישמש במקומה. זו הסיבה שחשוב להגדיר בקפידה את טקסט ברירת המחדל עבור כל קבוצת מודעות בה אתם משתמשים ב-DKI.

מי צריך להשתמש בפיצ'ר Dynamic Keyword Insertion

DKI לא מתאים לכל מודעה בקמפיין, וגם לא תמיד לכל עסק, אבל זה יכול להיות שימושי למפרסמים שמשווקים כמה שירותים או מוצרים שונים בו זמנית, ורוצים לייעל את תהליך הפרסום שלהם.

הנה כמה דוגמאות:

  • ספק המציע מספר שירותים שונים אך מאותו התחום, כמו מעצב גרפי שמציע "עיצוב לוגו", "עיצוב כרטיסי ביקור" וכו', ורוצה להבטיח שהמחפשים ידעו שהמודעה שלו רלוונטית להם.
  • ספק שמפרסם קבוצות מוצרים שונות בו זמנית, כמו "מכשירי חשמל", "אלקטרוניקה" ורוצה להראות למחפשים שיש לו את המוצרים הבודדים שהם מחפשים.
  • יועץ שרוצה להדגיש ניסיון רלוונטי שיעזור לו לבלוט מול קהלים שונים, כמו כותב תוכן שמציע שירותי "כתיבה פיננסית", "כתיבה עסקית" ו"כתיבה שיווקית".

מה היתרונות של Dynamic Keyword Insertion

עכשיו כשאנחנו יודעים למי כדאי להשתמש ב-DKI ומתי כדאי להשתמש ב-DKI, בואו נעבור על היתרונות המרכזיים של השימוש בפיצ'ר הזה.

1.      זה מגביר את הרלוונטיות

כמו שאמרנו, קליקים תמיד נובעים מרלוונטיות; זה חשוב בכל אספקט של שיווק דיגיטלי, כולל SEO ו-PPC.

המשתמשים תמיד מחפשים את התוצאה שהכי תואמת לצרכים שלהם. אם המודעה רלוונטית למה שהם חיפשו, הם יקליקו עליו ובתקווה גם יבצעו המרה.

למשל, אם שאילתת החיפוש שלי היא "קייטרינג לאירועים בבית", זה אומר שאני רוצה למצוא שירות שתואם לצרכים שלי.

מודעה שמוצגת עבור שאילתת החיפוש "קייטרינג לאירועים בבית" ובכותרת שלה מופיע מילת המפתח "קייטרינג לאירועים בבית"

הדוגמה למעלה כוללת את מילת המפתח "קייטרינג לאירוע בבית" בכותרת של המודעה, וגם בתיאורים שלה.

זה אוטומטית מה שתפס את תשומת הלב שלי.

למה?

בגלל שזה רלוונטי למה שחיפשתי. זה אומר שיש סבירות גבוהה מאוד שאני אלחץ וגם אבצע המרה.

שימוש ב- DKI זו הדרך הטובה ביותר למקסם את הרלוונטיות (מלבד שימוש בקבוצות מודעות של מילת מפתח אחת). זה מאפשר למודעות שלכם להתעדכן בצורה דינמית ולהראות למחפש שיש לכם בדיוק את מה שהוא צריך.

2.      שיעורי קליקים (CTRs) גבוהים יותר

ככל שהמודעה שלכם יותר רלוונטית למחפש, כך שיעור הקליקים שלה יהיה גבוה יותר (כי יש סבירות גבוהה יותר שהמחפש יקליק עליה).

בנוסף לזה שהמודעה יותר רלוונטית כי מופיעה בה מילת המפתח שהופעלה, גוגל גם תדגיש את מונח החיפוש של הגולש בתיאור של המודעה, כל עוד הוא אכן קיים בתיאור, וכך המודעה תבלוט עוד יותר.

מודעה שמוצגת עבור שאילתת החיפוש "קייטרינג לאירועים קטנים" ובכותרת שלה מופיע מילת המפתח "קייטרינג לאירועים קטנים"

בגלל שהמודעה בולטת יותר מהאחרות, היא תמשוך את תשומת הלב של המשתמש ותחזק אצלו את הרעיון שבמודעה הזו הוא ימצא בדיוק את מה שחיפש.

3.      ציוני איכות גבוהים יותר

שיפור ציוני איכות תמיד נמצא בראשם של מפרסמים ומנהלי קמפיינים, וזה משהו שתמיד שואלים אותנו עליו.

ציון האיכות שלכם הוא מדד בו גוגל משתמשת כדי להבין כמה המודעות שלכן רלוונטיות למשתמש. ציון האיכות משתכלל לפי מדדים כמו שיעור קליקים (CTR), רלוונטיות של דף הנחיתה, ורלוונטיות של מילות המפתח.

אנחנו כבר יודעים ש-DKI יכול לשפר את שיעורי הקליקים שלכם, שזה יוביל גם ל"שיעור קליקים צפוי" טוב יותר. "שיעור קליקים צפוי" גבוה יותר משפר את ציון האיכות שלכם. ציון איכות טוב יותר מביא לכם יתרונות רבים אחרים – כמו עלות נמוכה יותר לקליק (CPC), מיקומי מודעות ודירוגים גבוהים יותר, ועלות נמוכה יותר להמרה או לרכישה (CPA).

4.      משיג תוצאות דומות ל-SKAGs בלי הצורך ליצור SKAGs

הזכרנו בעבר קבוצות מודעות של מילת מפתח בודדת (SKAGs), והן בדיוק מה שהן נשמעות. אלו קבוצות מודעות שבתוכן יש רק מילת מפתח אחת, מה שעוזר לכם ליצור מודעות מאוד רלוונטיות.

SKAGs תורמות רבות לרלוונטיות של הקמפיין שלכם, אבל הן הופכות את תהליך ניהול הקמפיין למסורבל, ארוך, שיגזול מכם זמן רב. זה עוד יותר משמעותי אצל מפרסמים שיש להם יותר מכמה מילות מפתח בודדות אותן הם מקדמים.

כל עוד אתם מצוותים את מילות המפתח לקבוצות מודעות מהודקות, שמכילות מילות מפתח שדומות זו לזו, הפיצ'ר DKI ייתן לכם את האפקט של SKAGs מבלי שתצטרכו לעבוד קשה וליצור אותן.

4 אזהרות לגבי Dynamic Keyword Insertion ומתי לא להשתמש בו

בגלל ש-DKI הוא פיצ'ר מתקדם, לא כדאי להשתמש בו בכל קמפיין ובכל קבוצת מודעות.

איך עושים את זה בטוח?

הנה כמה אזהרות חשובות שישאירו אתכם בצד הנכון של DKI.

1.      קמפיין מתחרים

כל מיני מפרסמים מטרגטים את שם המותג של המתחרים שלהם, בניסיון לתפוס חלק מהמומנטום (ומהלקוחות) שלהם.

בחלק מהמקרים זו אסטרטגיה מעולה, אבל זו אסטרטגיה שאסור לכם לשלב בה DKI.

ראשית, זה עלול לגרום מצב בו שם המתחרים שלכם יופיע בכותרות ובתיאורים של המודעה שלכם. הדבר עלול להעמיד אתכם במצב בו אתם חשופים לתביעה. כמובן שאתם יכולים לטרגט את שמותיהם כמילות מפתח, אבל לעולם לא להשתמש ב-DKI שיוביל לכך ששמותיהם ישתלבו בקריאייטיב.

בנוסף, זה עלול לגרום להפרת מדיניות מצג השווא של גוגל, היות וזה יכול להיתפס כהתחזות לעסק שהוא אינו שלכם (גם אם זו לא הייתה כוונתכם), וזה עלול להוביל להשעיית החשבון הפרסומי שלכם.

2.      הגהה ושגיאות כתיב

כשאתם משתמשים ב-DKI, אתם מכניסים את מילות המפתח לתוך הקריאייטיב של המודעות שלכם, ואתם חייבים להיזהר ולשים לב שיש היגיון בניסוח לאחר ההכנסה שלהן.

אם הקריאייטיב לא מתאים לכל מילות המפתח, שימוש ב-DKI יכול לגרום למודעה שלכם להראות לא מקצועית.

הנה כמה דגשים בנושא הזה:

  • כשאתם משתמשים במילות מפתח בלשון יחיד וגם בלשון רבים – תפרידו אותם לקבוצות מודעות נפרדות
  • אם יש לכם מילות מפתח שאינן נכונות תחבירית, כמו "עיצוב פנים מחיר", אל תשתמשו בDKI-.
  • אם יש לכם מילות מפתח עם שגיאות כתיב, כי כך נוהגים לחפש אותן, אל תשתמשו ב-DKI.
  • וודאו שהזנתן נכון את השימוש ב-DKI, רווחים מיותרים או שימוש בסוגריים כאלה "[]" במקום "{}" יגרום למודעה שלכם להראות לא מקצועית.

בשורה התחתונה – תזהרו, ותחשבו איך מילות המפתח משתלבות בקריאייטיב שלכם.

3.      כותרות של מילה אחת

גוגל נדיבה ונותנת לנו 30 תווים לכותרת. אם אתם לא משתמשים בכל תו, המודעה שלכם יכולה לשעמם, ואפילו להראות כמו ספאם.

והכי גרוע? זה בזבוז של הזדמנות להראות לגולשים למה כדאי להם ללחוץ.

אם יש לכם ביטוי מפתח שמורכבים ממילה אחת, שימו לב שאתם מוסיפים עוד כמה מילים לכותרת שישתלבו איתה וישדרגו אותה.

מומלץ להשתמש בתיאורים סביב מילות המפתח שהוכנסו, כדי להפוך את הכותרות למרשימות יותר. במקום רק "נעלי נשים", תוכלו לכתוב: "{נעלי נשים Keyword:} במבצע מיוחד".

אתם יכולים להשתמש גם בביטויים של הנעה לפעולה סביב מילות המפתח, כמו "התקשרו עכשיו" או "צרו קשר".

מודעה שבכותרת שלה יש שימוש בהנעה לפעולה - "צרו קשר"

4.      אל תשתמשו ב-DKI עם מילות מפתח בהתאמה רחבה

מילות מפתח בהתאמה רחבה מאפשרות לגוגל מרחב תנועה עם מונחי החיפוש בהם היא תציג את המודעה שלכם.

זה לא עובד עם DKI, כי מונחי חיפוש מגוונים עלולים להפעיל את מילת המפתח שלכם למרות שהם יכולים להיות מאוד שונים ממנה. מכיוון שהפיצ'ר של DKI יכול להכניס רק את מילת המפתח למודעה, ולא את מונחי החיפוש, סביר להניח שהמודעה שתיווצר תהיה שונה ממונח החיפוש ולא תייצר את האפקט ש-DKI אמור לייצר.

לדוגמה, נניח שמילת המפתח ששמתי בהתאמה רחבה היא "קנקן תה" והכותרת שלי תהיה "{קנקן תה Keyword:}". בגלל השימוש בהתאמה רחבה, המודעה שלי תוצג גם לביטויים רחוקים מזה, כמו "איך לתקן קנקן תה שבור". המודעה שלי יכולה להציג רק כותרת כמו "קנקן תה" ולכן היא לא תהיה רלוונטית למונחי החיפוש האלה.

זה לא שאתם רוצים להופיע במילות המפתח האלה בכלל, אבל כדאי לזכור שכשהמודעה שלכם לא תואמת לחיפושים שמפעילים את מילות המפתח, כמו במקרה הזה, שיעור הקליקים וציון האיכות שלכם ירדו, וזה יפגע בפרסום שלכם.

מילות מפתח בהתאמה רחבה יכולות להיות שימושיות להרחבת טווח ההגעה ולגילו מילות מפתח חדשות בנסיבות מסוימות, אך לא מומלץ להשתמש בהן במקביל ל-DKI.

כיצד להגדיר Dynamic Keyword Insertion

מוכנים להשתמש ב-DKI בקמפיינים שלכם ולהנות מכל היתרונות שלו?

ישנן שתי אפשרויות שונות לאופן שבו תוכלו להגדיר DKI במודעות שלכם. אתם יכולים לעשות זאת באופן ידני, או להשתמש בשיטה המודרכת של גוגל.

השיטה המודרכת נותנת הנחיות לשימוש נכון בפיצ'ר ותעזור למשתמשים שאינם מכירים את הפיצ'ר כלל ועשויים להרגיש לא בנוח.

השיטה הידנית, לעומת זאת, תהיה מהירה יותר, במיוחד עבור מפרסמים שמרגישים בנוח ומתמצאים בפיצ'ר הזה.

בואו נלמד כיצד להשתמש ב-DKI בכל אחת מהדרכים האלו.

השיטה המודרכת של גוגל

כשתקלידו בכותרת או בתיאור של המודעה שלכם את הסימן "{", יקפוץ חלון קטן המציע אפשרויות שונות למודעות מתקדמות. בחרו "הוספת מילת מפתח" מהתפריט הנפתח.

הגדרת DKI באמצעות השיטה המודרכת של גוגל. הקלידו "{" בכותרת ובחרו מתוך הרשימה שנפתחת "הוספת מילת מפתח"

בקטע "טקסט ברירת מחדל", הקלידו את המילה או המילים שתרצו שיופיעו כאשר לא ניתן להחליף את הטקסט במילת מפתח שהופעלה (זה עלול לקרות עקב מגבלת התווים).

אם אתם משתמשים במילות מפתח באנגלית, בחרו איך ואם בכלל יופיעו אותיות גדולות:

  1. רישיות בכותרת: האות הראשונה בכל אחת מהמילים שמרכיבות את ביטוי המפתח תופיע באות גדולה (לדוגמה: Cheese Pizza"")
  2. רישיות במשפט: רק האות הראשונה של המילה הראשונה בביטוי המפתח תהיה באות גדולה (לדוגמה: "Cheese pizza")
  3. אותיות קטנות: לא יהיה שימוש באותיות גדולות (לדוגמה: "cheese pizza")
הגדירו בחלונית שנפתחה את טקסט ברירת המחדל שיופיע במקרה ומילת המפתח שהופעלה לא יכולה להיות מוצגת.

לחצו "אישור"

וודאו בחלונית "תצוגה מקדימה" שמילת המפתח נכנסה למודעה כפי שרציתם.

הגדרה באופן ידני

  1. כשאתם מכניסים את הטקסט של המודעה, כתבו "{keyword:default text}" איפה שתירצו שמילת המפתח שהופעלה תופיע.
  2. החליפו את "default text" במילה או במילים שתרצו שיופיעו כאשר מילת המפתח לא יכולה להופיע.
  3. אם אתם משתמשים במילות מפתח באנגלית, השתמשו באותיות גדולות בטקסט ברירת המחדל כפי שתרצו שיופיעו מילות המפתח שמופעלות.
  4. וודאו שטקסט ברירת המחדל שבחרתם עומד במגבלת התווים.
  5. הימנעו משימוש בסימנים מיוחדים בכתובת האתר לתצוגה.
  6. שימרו את המודעה החדשה, כרגיל.
הגדירו ידנית את DKI באמצעות הקלדה {keyword:default text} בכותרת או בתיאור כך שבמקום default text כיתבו את טקסט ברירת המחדל. לאחר מכן ודאו בתצוגה המקדימה משמאל שהמודעה מוצגת כראוי.

טיפים נוספים להפקת המיטב מ- Dynamic Keyword Insertion

DKI זה אופציה מדהימה לגרום למודעות שלכם לבלוט בעיני המחפשים.

כשמדובר ביצירת קמפיינים ואופטימיזציה שלהם, חשוב לוודא שיש לכם את האסטרטגיות והשיטות הנכונות להצלחה.

אלו הם חמשת העצות הטובות ביותר שלנו לאופטימיזציה של DKI כדי להשיג ביצועים טובים יותר.

1.      שימוש ב-DKI לא מוגבל לכותרות בלבד

הכותרות שלכם הן המקום הנפוץ ביותר לשימוש ב-DKI, אבל זה לא אומר שזה חייב להופיע רק בהן.

זה הגיוני להשתמש ב-DKI בכותרת מכיוון שכך מילת המפתח התואמת לחיפוש של הגולש תופיע במיקום בולט. גם לפי גוגל, הכותרת היא מה שרוב הגולשים שמים לב אליו.

עם זאת, אתם יכולים להשתמש בDKI גם בחלקים אחרים במודעה, לדוגמה בתיאורים. חשוב לשים לב שזה מסתדר עם שאר הקריאייטיב. בתיאור יש הרבה יותר תווים ולכן הסיכוי שתתרחש שגיאה דקדוקית גבוה יותר.

2.      הקפידו על קבוצות מודעות מצומצמות

אתם משתמשים ב-DKI כדי להפוך את המודעות שלכם לרלוונטיות יותר, ולכן, חשוב מאוד לוודא שגם מילות המפתח בקבוצת המודעות שלכם – רלוונטיות למודעה שכתבתם.

אם אתם רוצים להדגיש שהנעליים שלכם מעולות לריצה, וכתבתם קריאייטיב בדיוק בשביל זה, ואז אתם משתמשים ב-DKI בקבוצת מודעות בה יש מילות מפתח כמו "סנדלי שורש", אז הקריאייטיב יחטיא את המטרה אם הגולש יחפש "סנדלי שורש" ולא "נעלי ריצה".

לכן, חשוב לפצל נכון את קבוצות המודעות שלכם, לוודא שבכל קבוצה יש מילות מפתח קרובות זו לזו, ולכתוב מודעות שמשרתות את מילות המפתח בקבוצת המודעות.

עברו שוב על מילות המפתח בכל קבוצת מודעות לפני שאתם מפעילים קמפיין חדש.

נסו את Dynamic Keyword Insertion בחשבון שלכם

הפיצ'ר Dynamic Keyword Insertion יכול להיות כרטיס הזהב שלכם ליצירת מודעות סופר-רלוונטיות שיבלטו בפני קהל היעד שלכם.

הגולשים מחפשים שירות מסוים, הם משתמשים במילת מפתח מסוימת והם רואים את אותה מילת מפתח במודעה שלכם – זה הכי רלוונטי שיכול להיות.

אם אינכם רוצים להסתמך על קבוצות מודעות של מילת מפתח בודדות (SKAGs) אז DKI זה הפתרון.

כשאתם משתמשים ב-DKI, ודאו שיש לכם את כל הידע הנדרש, מכיוון ששימוש לא נכון בפיצ'ר זה יכול לפגוע בקמפיין שלכם באותה קלות כמו שהוא יכול לסייע לכם, אם תהיו פזיזים. יש טעויות שיגרמו למודעה שלכם להראות רע במקרה הטוב, ויש טעויות שיכולות להראות כאילו אתם מציגים מצג שווא, ולסכן אתכם בתביעה.

אמנם DKI לא מתאים לכל עסק, אבל הוא יכול לעזור לכם להגדיל את שיעור הקליקים, הרלוונטיות, ציון האיכות והתוצאות בשורה התחתונה. השתמשו בו בתבונה!

Icon

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר