BOOSTIT
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
BOOSTIT
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר

תוספי מודעות בקמפיין אדוורדס: המדריך המלא

ראשי » כללי » תוספי מודעות בקמפיין אדוורדס: המדריך המלא
12 בפברואר 2018

תוספי המודעות, כפי שניתן להסיק משמם, נועדו להפוך את המודעות לאטרקטיביות יותר, למדויקות יותר ולממוקדות מטרה הרבה יותר. כלומר, באמצעות תוספים אלה, אותם מטמיעים בתוך המודעות עצמן, ניתן להגיע לאחוזי הקלקות גבוה יותר וכפועל יוצא מכך, לרווחים גבוהים יותר. כיום קיים מגוון רחב של תוספי מודעות, שאפשר לשלב בקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס (AdWords), והם ניתנים לבחירה בהתאם לצורך, בהתאם למטרה שאותה רוצים להגשים ובהתאם לדרך שבה מעוניינים לעשות זאת. אלה יכולים להיות תוספים כמו טקסט נוסף למודעה, פרטי מיקום, לחצני תקשורת ועוד.

תוספי מודעות בקמפיין של גוגל אדוורדס

מדוע הם חשובים כל כך

אם אתם מנהלים קמפיין אדוורדס, אתם וודאי יודעים עד כמה חשוב שהמודעה שלכם תגיע להישגים גבוהים. מספר רב של קלילים מלקוחות רלוונטיים, מובילים פעמים רבות גם לקניית המוצר או להזמנת השירות (הכנסות גבוהות יותר). תוספי המודעות הם כלי מצוין לכל מנהל קמפיין, כלי שבעזרתו ניתן לשפר את רמת הביצועים של המודעה על ידי שימוש בתוספים הרלוונטיים לה. בעזרת התוספים ניתן למשל להגדיר תוכן נוסף למודעה, להפוך אותה באופן הזה לבולטת ולאטרקטיבית הרבה יותר ובמבחן התוצאה ליהנות בסופו של דבר מרמת חשיפה גבוהה יותר. המשמעות לכך בפועל היא רווחים גבוהים מאותן המודעות וניצול מרבי שלהן. מטרתם העיקרית של תוספי המודעות, הנבחרים בהתאם למידת הרלוונטיות שלהם ליעדי העסק שהוגדרו, היא להגדיל את מספר ההקלקות הכולל על המודעות. מעבר לכך, הם גם יכולים לספק פתרונות יעילים בכיוונים נוספים, כמו דרכים נוספות ליצור קשר עם בעל העסק: בין אם באמצעות הצגת מפה המפנה את הגולש ישירות אל בית העסק (הצגת מיקום מדויק – Location) ובין אם באמצעות הצגת מספרי טלפון של בית העסק לצורך יצירת קשר.

סוגים שונים של תוספים

אפשר למצוא כיום סוגים שונים של תוספים, שהגדרתם במודעה מצריכה עבודה קצרה מקדימה. תוספים אלה, המכונים "תוספים ידניים" תורמים רבות למודעה וכמוזכר לעיל, הם יכולים לעזור בהפיכתה לבולטת יותר. תוספים מסוג אחר, התוספים האוטומטיים, הם אלה המצורפים אוטומטית למודעה ועל פי תחזיות האדוורדס, עשויים לשפר משמעותית את ביצועי המודעות. תוספים אלה, בניגוד לתוספים הידניים, אינם מצריכים הגדרה כלשהי ולכן לא יימצאו ברשימת התוספים המוצגת למשתמש.

מתי יופיעו ומתי לא

הוספת תוספים למודעה איננה מבטיחה כי אלה יופיעו בה בכל רגע. התוספים יופיעו אך ורק בהתקיים מספר תנאים. התנאי הראשון הוא כי אותו תוסף צפוי לשפר את ביצועי המודעה. התנאי השני הוא כי דירוג המודעה כמו גם מיקומה גבוהים מספיק על מנת שתוספים אלה יוצגו בה. דירוגה של המודעה נקבע, בין היתר, תוך התייחסות לתוספים הקיימים ועליו להיות מינימאלי, כפי שנקבע על ידי מערכת אדוורדס, כדי שאלה יוכלו להופיע בה. על מנת להגדיל את הסיכוי להופעת התוספים שנבחרו במודעה יש לוודא כי כל תוסף שנבחר אכן משויך לקמפיין, לחשבון הפעיל או למודעות הרלוונטיות וכי ישנה התייחסות לדרישות הסף של התוספים שנקבעו על ידי המערכת. תוכלו למצוא סוגים שונים של תוספים עם דרישות סף מיוחדות כדי שיוצגו. את הדרישות חשוב לדעת מראש, חשוב להגדיר אותן היטב, ולוודא שאכן עומדים בהן. המטרה היא כאמור לנצל כראוי את התוספים המוצעים לכם.

כמה זה עולה

הצירוף של התוספים לקמפיין איננו כרוך בהוצאה כספית כלשהי. יחד עם זאת, הקלקה עליהם תחויב בדומה לכל קליק אחר. לדוגמה: אם תוסף מסוים הוא תוסף התקשרות – Call Extension (הגולש לוחץ עליו כדי להתקשר לבית העסק), הקליק על תוסף זה יחויב. מעבר לכך, יבוצע גם חיוב עבור פעולות מסוימות, שאותן מאפשרים אותם תוספים. למשל, הורדת אפליקציות על ידי לחיצה על אותו תוסף ועוד. המחיר עבור הקליקים על המודעות זהה למחיר על הקליקים של הכותרות והמחיר על קליק במודעה עם תוספים מחושב באותו האופן בדומה למחיר הקליק על מודעה ללא תוספים.

איך מתזמנים אותם

המערכת מאפשרת לכם, מנהלי הקמפיינים, לתזמן את התוספים שבחרתם, כך שיופיעו בזמנים מסוימים (בשעה מסוימת) או בטווח מסוים של זמנים. למשל, אתם יכולים לבחור לתזמן את התוסף להתקשרות לבית העסק רק בשעות הפעילות שלו (בין השעה תשע בבוקר לחמש אחר הצהריים לדוגמה) או רק בשעות הפחות עמוסות (בין השעה אחת בצהריים לשעה ארבע אחרי הצהריים לדוגמה).

התזמון הזה מאפשר לכם ליהנות מפתרון מדויק ונכון יותר עבור העסק ומהפיכתה של המודעה עצמה ליעילה יותר עבור הלקוח/הגולש.

אולי יעניין אותך גם:

  • 9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס13 במאי 2018 9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס
  • מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם12 בפברואר 2018 מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם
  • שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל?19 בדצמבר 2017 שאלות שחובה לשאול לפני ששוכרים שירותי פרסום בגוגל?
  • האתר שלכם עולה לאט? כדאי לכם לקרוא את זה30 בנובמבר 2017 האתר שלכם עולה לאט? כדאי לכם לקרוא את זה
  • איך תשפרו את המיקום שלכם בגוגל אדוורדס בלי להגדיל את ההוצאה?29 בנובמבר 2017 איך תשפרו את המיקום שלכם בגוגל אדוורדס בלי להגדיל את ההוצאה?
גוגל אדוורדס מודעות טקסט תוספי מודעות
השארת תגובה

ביטול

רוצה שנבדוק עבורך את הקמפיין בחינם?

צור קשר

מענה מהיר ומקצועי מצוות
מומחי ה-PPC שלנו

077-7299-015

info@boostit.co.il

קביעת פגישה

אם יש לך קמפיין אדוורדס או שאתה מעוניין להתחיל לפרסם בגוגל אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ חינם

ניהול קמפיינים בגוגל זה השירות היחיד שאנחנו מספקים, נשמח לשוחח עמך ולבחון כיצד נוכל לעבוד יחד.

ניסיון עם גוגל אדוורדס
מעל 10 שנים

מאמרים אחרונים

דגשים חשובים לעיצוב חווית משתמש באתרי מסחר

3 בינואר 2019
הקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

9 דגשים להקמת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס

13 במאי 2018

10 דרכים אפקטיביות עבור שיווק מקצועי באינטרנט

7 במאי 2018
אסטרטגיית הצעת מחיר

המדריך המלא לבחירת אסטרטגיית הצעת מחיר בקמפיין אדוורדס

22 במרץ 2018
מתכנן מילות מפתח של גוגל אדוורדס

מתכנן מילות מפתח בגוגל: המדריך המלא והעדכני למפרסם

12 בפברואר 2018
עוצב ונבנה ב-❤ על ידי סטודיו כולי עלמא | מדיניות פרטיות
פרסום בגוגל אדס - BOOSTIT 2022
BOOSTIT
  • ראשי
  • אודות
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • תהליך העבודה שלנו
  • בלוג
  • צרו קשר
גלילה לראש העמוד