אסטרטגיות הצעת מחיר בגוגל אדס

אסטרטגיות BID הצעת מחיר בגוגל אדס

תוכן עניינים

זה לא קל לנצח את המתחרים שלכם בחגיגה של גוגל אדס שמתרחשת 40,000 פעמים בשנייה. ויותר חשוב מזה, ניצחונות לא קורים בטעות. אסטרטגיות הצעת מחיר בגוגל אדס זה הרבה מעבר להצעת מחיר. מה עם כוונת הרכישה של קהל היעד שלכם? האם אתם יכולים לעשות התאמות להצעת המחיר לפי מיקום? האם אתם משתמשים בהצעת מחיר חכמה? ויש עוד המון שאלות שאפשר לשאול.

גם אם אתם מחפשים את דריסת הרגל הראשונה שלכם בגוגל אדס ועדיין לא התנסיתם כמו שצריך, מה שאתם צריכים זה להתחמש בכלים הנכונים, טריקים ואסטרטגיה נכונה.

איך עובדות אסטרטגיות הצעת מחיר של גוגל אדס?

גוגל נותן את האפשרות להגיש הצעת מחיר לפי המטרה הסופית שלכם. רוב האנשים מתמקדים בחשיפות, קליקים, המרות וצפיות (במודעות וידאו).

בכל פעם שיש לגוגל מקום פנוי לפרסום מודעה ברשת החיפוש או בתוצאות החיפוש, הוא עורך מכירה פומבית, שקובעת איזה מודעה תוצג באותו רגע. המחיר לקליק שתציעו יכניס אתכם למכירה הפומבית. נשמע די פשוט, אבל יש הרבה דקויות שתצטרכו להבין כדי להגיש הצעות מחיר בצורה הטובה ביותר.

יש כמה אפשרויות להגשת הצעת מחיר, תלוי ביעדים של העסק שלכם. אנחנו נדבר ונפרט על כל האפשרויות כדי שתוכלו לבחור את האסטרטגיה הנכונה עבור המטרות העסקיות שלכם.

3 מרכיבים לדירוג במכירה הפומבית של גוגל אדס

כל מכירה פומבית של גוגל אדס לוקחת בחשבון שלושה מרכיבים עיקריים כאשר היא מחליטה כיצד המודעה שלך צריכה להיות מדורגת:

  1. המחיר לקליק עבור מילת מפתח
  2. ציון האיכות של מילת מפתח
  3. רלוונטיות של מודעה ותוספי מודעות

המכירה הפומבית של גוגל מתרחשת די מהר (ולעיתים קרובות מאוד), אז כדאי שתדעו כיצד זה מתנהל ואיך לנצל את זה לטובתכם.

שיטות הצעת המחיר הטובות ביותר בגוגל אדס

כאשר אתם מגדירים יעדים ומטרות לקמפיין הפרסום שלכם, בייחוד אם זה בהקשר של הצעות מחיר ועלות המרה ממוצעת, אתם צריכים לחשוב על האיזון בין כמות המרות לבין עלות המרה. לדוגמה, אתם יכולים להוריד את המחיר לקליק, אבל בסופו של דבר זה יכול לפגוע בכמות ההמרות שתקבלו. אתם גם יכולים להעלות את המחיר לקליק, זה יכול להעלות את כמות ההמרות אבל זה גם יעלה את עלות ההמרה ותבזבזו את התקציב שלכם על המרות יקרות. כדי למנוע את שני התרחישים האלו, הנה השיטות הטובות ביותר להתנהלות עם אסטרטגיות הצעת מחיר:

  1. ודאו שהמעקב אחרי המרות תקין
  2. ודאו שמודל הייחוס תקין ומבוקר
  3. השתמשו באפשרות של גוגל לביצוע A/B testing עם אסטרטגיות שונות
  4. הבינו מה היעדים שלכם ובחרו אסטרטגיה שתתאים להם. לדוגמה, אם תרצו להעלות מודעות למותג שלכם בחרו באסטרטגיה שמתמקדת בחשיפות.
  5. העריכו את הביצועים האפשריים של הקמפיין ובחרו אסטרטגיה שמתאימה להם.
  6. תהיו סבלניים וחכו שגוגל יאסוף מספיק נתונים כדי להחליט על האסטרטגיה הנכונה
  7. פשטו את מבנה החשבון והקמפיין שלכם כך שתוכלו לעשות שינויים והתאמות בקלות

הגדירו יעדים ברורים עבור אסטרטגיית הצעת המחיר שלכם

כשמגיע הזמן לקבוע יעדים ומטרות עבור קמפיין הפרסום שלכם, חשוב מאוד להגדיר יעדים ריאליים וברי ביצוע. חשוב שתיקחו בחשבון שלא כל המדדים שלכם ילכו תמיד באותו כיוון בו זמנית, אבל זה בסדר. כשמדובר בעמידה ביעדים שלכם זה בסדר להקריב את המדדים הקטנים יותר כדי להגיע למדדים הגדולים. הנה דוגמה לכמה יעדים אפשריים:

  1. עלייה בשיעור המרה ב-20%
  2. עלייה בהחזר על ההוצאה ב-15%
  3. הפחתת עלות ההמרה ב-45%

אתם בהחלט יכולים לנסות להשיג את כל היעדים האלו בו זמנית, אבל בדרך כלל זה יותר אפקטיבי ללכת על מטרה אחת או שתיים. הפכו את היעדים הפחות חשובים למשניים, אחרי שתשיגו את היעדים הגדולים תעברו למשניים.

אסטרטגיה ידנית מול אסטרטגיה חכמה ואסטרטגיה אוטומטית

מה זה אסטרטגיה ידנית

כשמה כן היא, אסטרטגיה שבה תגדירו באופן ידני את הצעת המחיר ברמה של מילת מפתח או קבוצת מודעות. אתם מגדירים לגוגל את המחיר המקסימלי שאתם מוכנים לשלם לקליק במכירה הפומבית. אתם יכולים לעשות זאת ברמת קבוצת מודעות, או ברמת מילות המפתח. אם אתם הולכים על אסטרטגיה ידנית, אנחנו ממליצים לעשות את זה ברמת מילות המפתח ולהגדיר מחיר מקסימלי לכל ביטוי.

מה זה אסטרטגיה אוטומטית

אסטרטגיות הצעות מחיר אוטומטיות משתמשות בבינה מלאכותית ואיסוף נתונים כדי לבצע אופטימיזציה של הצעות מחיר במקומכם, על סמך יעדים מסוימים שהגדרתם. האופן שבו גוגל יבצע אופטימיזציה להצעות המחיר תלוי באסטרטגיה שהגדרתם וביעדים שאתם מצפים לקבל ממנה. בהמשך נרחיב גם על זה.

מה זה אסטרטגיה חכמה

אסטרטגיה חכמה היא תת קבוצה לאסטרטגיה אוטומטית שמשתמשת בבינה מלאכותית כדי לבצע אופטימיזציה ספציפית להמרות או לערך המרות בזמן מכירה פומבית. אסטרטגיות חכמות כוללות יעד עלות להמרה, יעד החזר על הוצאות פרסום, מקסימום המרות, מקסימום ערך המרות ועלות ידנית לקליק משופרת.

12 אסטרטגיות הצעת מחיר של גוגל אדס: כל מה שתצטרכו לדעת

האסטרטגיות שנדבר עליהן יכולות לעזור לכם מאוד ולקרב אתכם ליעדים הפרסומיים שהגדרתם. חשוב לשים לב ששום דבר לא יהיה מוגדר על טייס אוטומטי. אתם תמיד צריכים להיות בבקרה על הביצועים שלכם. אם תשפרו את שיעור ההמרה על ידי שינוי בעמוד הנחיתה שלכם זה אומר שתהיה ירידה בעלות להמרה.

יש 12 אסטרטגיות הצעות מחיר שונות:

1. יעד עלות להמרה

הגדרת יעד (מחיר) מקסימלי שאתם מוכנים לשלם עבור המרה אחת.

יתרונות

  • אם יעד הפרסום העיקרי שלכם הוא לקבל המרות (כגון מכירות, הרשמות או הורדות של אפליקציות לנייד) אסטרטגיה של יעד עלות להמרה תעזור לכם לקבל יותר המרות באופן אוטומטי במסגרת התקציב שלכם.
  • גוגל משתמש בנתוני מעקב ההמרות שלכם כדי למנוע קליקים לא רווחיים וכדי לקבל יותר המרות בעלות נמוכה יותר.
  • גוגל מכוון את עצמו באופן אוטומטי להשיג לכם המרה במחיר שהגדרתם.

חסרונות

  • אתם לא יכולים להגדיר מחיר מקסימלי לקליק
  • אתם צריכים להיות עם תקציב מינימלי כדי להגיע לביצועים יפים (התקציב היומי צריך להיות לפחות פי 2 מהיעד עלות להמרה של אותו קמפיין, ועדיף יותר מזה)

2. יעד החזר על הוצאות פרסום

האם יש לכם יעד מסוים שתרצו להחזיר בקמפיין הממומן שלכם? אם כן, השתמשו באסטרטגיה של יעד החזר על הוצאות פרסום. גוגל לוקח בחשבון את ערך ההמרות שלכם או ערך ההכנסות שלכם דרך גוגל אנליטיקס. נניח שתרצו ROI של 7 ₪. זה אומר שעל כל 1 ₪ שתוציאו על קליקים, אתם מצפים לקבל בחזרה 7 ₪. היעד שתגדירו להחזר הוצאות הפרסום הוא 700%.

יתרונות

  • מכוון לאתרי איקומרס עם הרבה מוצרים. זה יכול להקל עליכם בחשיבה על האיזון הנכון בין הגדלת מספר המכירות לבין רווחים גדולים.
  • עוזר להציג את המודעות שלך בפני קהלים ש-"מוכנים לקנייה".

חסרונות

  • עליכם להזין את גוגל במידע הדרוש (הכנסה ממוצר מסוים) כדי שיוכל לדעת אילו מפתח הן הרווחיות ביותר ולבצע אופטימיזציה למונחים שיחזירו את ההשקעה בצורה הטובה ביותר.
  • אופטימיזציה להחזר על הוצאות פרסום עשויה לפעמים להפחית את הוצאות הפרסום (מכיוון שהיא מנסה לעמוד ביעדי ההחזר על הוצאות פרסום על ידי השגת הכנסה נוספת בפחות כסף).
  • גוגל לא מנסה להשיג לך את ההכנסה הגבוהה ביותר – ROAS הוא המטרה היחידה.

3. מקסימום קליקים

אסטרטגיה שבה גוגל מביא לכם את כמות הקליקים המקסימלית במסגרת התקציב שלכם. תוכלו להגדיר מחיר מקסימלי לקליק שאתם מוכנים לשלם לקליק, ותוכלו גם לתת לגוגל להחליט על המחיר לקליק. אידיאלי להשתמש באסטרטגיה הזו אם יש לכם שיעורי המרה טובים ואתם רוצים למקסם את פוטנציאל החיפושים לטובתכם.

יתרונות

  • אסטרטגיה אוטומטית ופשוטה לשימוש.
  • המטרה היא להפחית את המחיר לקליק ולהעלות את נתח החשיפות בחיפוש.
  • קל יותר להשיג קליקים, לכן תקופת הלמידה באסטרטגיה הזאת היא קצרה יחסית
  • האסטרטגיה היעילה ביותר ליצירת תנועה

חסרונות

  • איכות הקליקים וההמרות עלולה להיות נמוכה
  • לא מוכוון המרות

4. מקסימום המרות

אם המטרה שלכם היא למקסם את הלידים או המכירות, תוכלו להשתמש במקסימום המרות. גוגל פועלת באופן אוטומטי כדי להעלות את מספר ההמרות במסגרת התקציב שלכם. אם אתם מנצלים את התקציב היומי שלכם במלואו, זו אסטרטגיה מצוינת בשבילכם.

יתרונות

  • העלאת מספר ההמרות
  • גוגל אוטומטית מוצא לקוחות פוטנציאליים שסביר להניח שיבצעו המרה ומוכן לשלם עליהם יותר

חסרונות

  • אין שליטה על המחיר לקליק כך שאתם יכולים לבזבז את כל התקציב היומי שלכם בקלות.
  • גוגל מעוניינת להשיג לכם את מירב ההמרות שהיא יכולה, אבל זה יכול להיות בעלות גבוהה יותר שתעלה את עלות ההמרה ותקטין את ההחזר ההוצאות.

5. מקסימום ערך המרות

גוגל מגדירה את הצעות המחיר באופן אוטומטי כך שתקבלו את הערך הגבוה ביותר במסגרת התקציב שלכם. גוגל משתמשת בנתונים שונים כדי לבחור את המחיר האופטימלי לקליק במכירה הפומבית כגון: מיקום, מכשיר, שעה, מאפיינים דמוגרפיים, מונח חיפוש ועוד.

יתרונות

  • באופן אוטומטי תקבלו את ההכנסה הגבוהה ביותר ביחס לכסף שתשקיעו
  • גוגל מחפש אנשים שיש להם סיכוי גבוה יותר להשלים המרה עם ערך גבוה עבורכם

חסרונות

  • אתם יכולים להרוויח יותר אבל בסיכון של לבזבז יותר (כך שההחזר שלכם לא יהיה טוב)
  • זה לא מתמקד בלהשיג לכם יותר המרות, אלא להשיג המרות בעלות ערך רב יותר

6. יעד של נתח חשיפות

באסטרטגיה הזאת, גוגל יגיש הצעות מחיר באופן אוטומטי כדי להשיג לכם יעד של נתח חשיפות שתגדירו מראש לקמפיין שלכם. יש 3 אופציות ליעד של נתח חשיפות, תלוי איפה תרצו שהמודעות שלכם יוצגו:

  1. במקום הראשון בחלק העליון של הדף
  2. בחלק העליון של הדף
  3. בכל מקום אפשרי בתוצאות החיפוש של גוגל

האסטרטגיה הזאת נותנת לכם את האופציה להגדיר רף מקסימלי למחיר לקליק לפי מה שאתם מוכנים לשלם. אם תגדירו מחיר נמוך מידי, אתם עלולים להגביל את המחירים בצורה שתפגע ביעדים שלכם. אם לא תגדירו מחיר בכלל, המחיר שתשלמו לקליק יכול להיות מאוד גבוה ואתם יכולים לבזבז את כל התקציב שלכם במהירות. 

יתרונות

  • מצוין לקידום מילות מפתח של שם מותג שתרצו לוודא שיופיעו כמה שיותר (הגדירו יעד של נתח חשיפות 95%)
  • עוזר לכם להבטיח שהנתח חשיפות שלכם בחלק העליון יהיה בדיוק כמו שתרצו.

חסרונות

  • יכול להיות מאוד יקר וקשה להגיע ליעד של נתח חשיפות שהוגדר
  • לא בהכרח מוכוון להמרות

7. עלות ידנית לקליק

עלות ידנית לקליק מאפשר לכם לקבוע את המחיר לקליק ברמת מילת מפתח או קבוצת מודעות. להגדיר מחיר לקליק ברמת מילת מפתח נותן לכם את השליטה הגבוהה ביותר, לעומת קבוצת מודעות שאתם מגדירים מחיר לכל מילות המפתח שנמצאות באותה קבוצה.

בדרך כלל זו האסטרטגיה הטובה ביותר למפרסמים חדשים, חשבונות חדשים או קמפיינים חדשים. אתם יכולים להשגיח מקרוב על כל הביצועים ולוודא שאין בזבוז כסף.

יתרונות

  • מספק לכם את השליטה הגבוהה ביותר על הצעת המחיר
  • המחיר שתגדירו לקליק יהיה המחיר המקסימלי שתשלמו בפועל, ורוב הפעמים תשלמו קצת פחות ממנו.

חסרונות

  • דורש יותר עבודה, זמן וניסיון כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר
  • דוחות פחות מפורטים מאשר הדוחות של הצעות מחיר אוטומטיות
  • לא מפעיל את האלגוריתם של גוגל שיכול למצוא לכם את האנשים בעל כוונת רכישה גבוהה

שימו לב: הצעת מחיר ברמת מילת מפתח גוברת על הצעת מחיר ברמת קבוצת מודעות.

8. עלות ידנית לקליק (משופרת)

אסטרטגיה חצי אוטומטית שמשולבת עם האסטרטגיה של עלות ידנית לקליק, שבה לגוגל יש את חופש הפעולה להעלות את המחיר לקליק אם הוא חושב שיש סיכוי גבוה לביצוע המרה, ולהפך.

אתם עלולים לקבל את הרושם שכדי להשיג תוצאות צריך להוציא הרבה כסף, אבל לא מדובר כאן רק במי שמציע את הסכום הגבוה ביותר בגוגל אדס. המכירות הפומביות בגוגל לוקחות בחשבון הרבה פרמטרים אחרים מלבד המחיר:

  • מיקום גיאוגרפי
  • שעה ביום
  • מכשיר
  • קהלים פוטנציאליים
  • כוונת רכישה
  • התנהגות גולשים
  • CTR צפוי
  • ציון איכות

אז אל תהיו מתוסכלים אם אין לכם תקציב גבוה, גוגל עדיין מתחשב בגורמים אחרים כדי לעזור לכם להשיג את היעדים שלכם.

יתרונות

  • בדרך כלל מגביר את ה-CTR ואת שיעור ההמרה יותר מאסטרטגיה ידנית בלבד
  • מגיע לקהל רחב יותר של אנשים

חסרונות

  • המחיר לקליק יכול להיות גבוה יותר ממה שתכננתם כי יש לכם שליטה חלקית עליו (זה נכון לכל אסטרטגיה אוטומטית)
  • אתם עלולים להוציא יותר כסף מהתקציב היומי שהגדרתם
צילום מסך מתוך מערכת גוגל אדס, בהגדרות הקמפיין ניתן לשנות את אסטרטגיית הצעת המחיר לעלות ידנית לקליק

9. עלות ל-1000 חשיפות הניתנות לצפייה

זמין רק לרשת המדיה. אסטרטגיה שבה תוכלו להגדיר מחיר עבור כל 1000 חשיפות הניתנות לצפייה (צפיות) על המודעה שלכם ברשת המדיה. בעבר יכולנו לשלם עבור 1000 חשיפות למודעה ברשת המדיה, גם אם המודעה לא הייתה בחלק העליון או במקום גלוי, או שראו חלק קטן ממנה. היום, אתם תשלמו רק כאשר רואים את המודעה שלכם בשלמותה ובאופן גלוי וברור.

יתרונות

  • דרך מצוינת להעלאת מודעות למותג
  • מחיר משוער ידוע מראש
  • אתם משלמים רק כאשר היו 1000 חשיפות למודעה

חסרונות

  • ה-ROI יכול להיות נמוך יותר באתרים עם תנועה נמוכה
  • לא מוכוון להביא לכם תוצאות ממשיות (המרות)

10. עלות מקסימלית לצפייה

אם אתם מתכננים להעלות את המודעות למותג שלכם בעזרת קמפיין ביוטיוב, יש לכם אפשרות לשתי אסטרטגיות בלבד.

עם האסטרטגיה של עלות מקסימלית לצפייה, אתם מגדירים את המחיר המקסימלי שאתם מוכנים לשלם עבור צפייה בסרטון או עבור אינטראקציה עם המודעה שלכם. צפייה של 30 שניות נחשבת כצפייה בסרטון, ואם הסרטון שלכם קצר יותר אז צפייה בכל הסרטון נחשבת כצפייה.

אם מישהו מקיים אינטראקציה כלשהי עם המודעה שלכם, אתם תחויבו במחיר שהגדרתם לצפייה. לא תשלמו על אנשים שידלגו על הסרטון שלכם או שיסגרו אותו באמצע לפני שמסתיים.

 יתרונות

  • דרך מעולה להגביר את הצפיות לסרטונים שלכם כי לא תשלמו אם דילגו על הסרטון
  • תהיו מוצגים בפני אנשים שיותר מתעניינים במוצר/שירות שלכם ותעלו את המודעות למותג שלכם
  • זה די זול, בדרך כלל תשלמו כמה שקלים בודדים עבור צפייה בסרטון שלכם (אבל זה גם תלוי תחום)

חסרונות

  • יותר צפיות לא מבטיח יותר המרות, אז זאת אסטרטגיה להעלאת המודעות
  • זה די קשה לגרום למישהו לצפות בסרטון של 30 שניות, אז עדיף שהמסר שלכם יסתכם ב-15 שניות

11. יעד עלות ל-1000 חשיפות

כמו שהזכרנו קודם, האסטרטגיה הזאת הייתה זמינה לקמפיינים ברשת המדיה, אבל עכשיו היא זמינה רק לקמפיינים ביוטיוב. אתם קובעים את המחיר הממוצע (לא המקסימלי) שאתם מוכנים לשלם לכל אלף חשיפות של המודעה שלכם ותשלמו רק כאשר זה קורה. גם אם לא צפו בכל הסרטון שלכם או שדילגו עליו, התשלום מתבסס על זה שהמודעה הוצגה.

יתרונות

  • אתה מציג את המודעה שלך בפני הצופים האפשריים הייחודיים ביותר, מה שיגביר את המודעות למותג שלכם

חסרונות

  • אתם משלמים בכל מקרה גם אם מישהו דילג על הסרטון שלכם, כך שאתם יכולים לבזבז הרבה כסף

12. שיטת הצעת מחיר משותפת

עכשיו כשאתם יודעים מה המשמעות של כל אסטרטגיה, נוכל לדבר על אסטרטגיית הצעת מחיר משותפת. זה אומר שאתם יכולים ליצור הצעת מחיר מסוימת ולהחיל אותה על מספר קמפיינים. תוכלו לעשות את זה עם האסטרטגיות הבאות: יעד עלות להמרה, מקסימום המרות, מקסימום ערך המרות, יעד החזר על הוצאות פרסום ויעד של נתח חשיפות.

יתרונות

  • חלק מהאסטרטגיות לא נותנות לכם להגדיר מחיר מקסימלי לקליק, אבל בהצעת מחיר משותפת כן תוכלו להגדיר (יעד עלות להמרה לדוגמה)
  • מהירות הלמידה באסטרטגיה משותפת היא מהירה יותר כי מתקבל הרבה מידע ונתונים ממספר קמפיינים

חסרונות

  • הקמפיינים צריכים להיות עם עלות המרה דומה
  • חלק מהקמפיינים יכולים להיות בעדיפות גבוהה יותר מאחרים, כך שתראו ביצועים טובים יותר וטובים פחות

9 טיפים לשימוש באסטרטגיות הצעת מחיר של גוגל אדס

אחרי שהבנתם את כל הדרכים השונות שבהן תוכלו להגדיר הצעות מחיר עבור הקמפיינים שלכם, בואו נעבור לדברים הטובים. אלו 9 טיפים שונים שתוכלו להשתמש בהם כדי להפיק את המיטב מהאסטרטגיות שתבחרו.

1. התאמות להצעות מחיר

הידעתם שלכל מכשיר, יום בשבוע, שעה ביום ומיקום גיאוגרפי יכולים להיות ביצועים שונים? בתוך גוגל אדס, תוכלו לצפות בדוחות על סמך המדדים הללו ולראות איפה יכול להיות הגיוני להגדיל או להקטין הצעות מחיר בהתאם לביצועים. כדי לראות את ביצועי המכשירים, תוכלו לעבור לכרטיסיית המכשירים ולפלח את הקמפיינים או קבוצות המודעות כדי לראות ביצועי מכשירים בודדים.

אתם יכולים לגלות למשל שמכשירים ניידים מניבים המרות בעלות נמוכה יותר. אם כן, הגיוני להגדיר התאמת הצעת מחיר גבוהה ב-20% במכשירים ניידים עבור אותו קמפיין כדי לקבל יותר המרות. עם זאת, כדאי לזכור כי אסטרטגיות חכמות טובות מאוד בלתפוס את המצבים האלו באופן אוטומטי ולשנות את הצעות המחיר שלכם בהתאם.

צפייה בביצועי הקמפיין לפי מכשירים, ניתן לראות בטבלה את הביצועים השונים של סוגי המכשירים - טלפונים ניידים, מחשבים, וטאבלטים.

2. כללים להצעות מחיר

גוגל אדס מאפשר לכם להגדיר כללים מסוימים להצעות מחיר שהגדרתם שישהו, יפעילו וישנו הצעות מחיר ו/או תקציבים בהתאם לפרמטרים שתבחרו. תוכלו להגדיר כללים לקמפיין, קבוצת מודעות, מודעה או מילת מפתח. לדוגמה, כדוגמה, תוכלו ליצור כלל להגדלת הצעות המחיר באחוז מסוים אם העלות הממוצעת להמרה נמוכה מיעד מסוים.

כדי ליצור כללים להצעות מחיר, היכנסו ל"כלים והגדרות"-> "כללים". או שתוכלו לבחור קמפיין/קבוצת מודעות/מילת מפתח וללחוץ על "עריכה"-> "יצירת כלל אוטומטי". משם תוכלו לבחור איזה כלל שתרצו ליישם.

מסך יצירת כלל אוטומטי מתוך מערכת גוגל אדס, ניתן ליצור כלל אוטומטי לשינוי הצעת המחיר בקמפיין.

3. סקריפטים להצעות מחיר

סקריפטים של גוגל אדס מאפשרים לכם להפוך את הפעילות לאוטומטית לפי מרווחי זמן ספציפיים ומדדים זמינים אחרים.

שימוש בסקריפטים מאפשר התאמה אישית טובה יותר מעבר לכללים הרגילים, מכיוון שאתם יכולים להיות יצירתיים בשליטה שלכם, כמו שינוי הצעות מחיר על סמך מזג אוויר לדוגמה.

4. הצעת מחיר למכירות, לא להמרות

הרבה אנשים יסתכלו על גוגל אדס ויפעלו להשגת כמה שיותר המרות. אבל זה שגוי. האם אתם מנסים לייצר לידים או למשוך משתמשים שישתמשו בשירות העסק שלכם? אז מאוד חשוב שתדעו שלא כל מילות המפתח שוות.

אם אין לכם מעקב אחרי מילות המפתח שמביאות מכירות (לא רק לידים), אז תתייחסו לכל מילות המפתח בצורה זהה עם עלות המרה שרירותית. יש מילים שיהיה להן שיעור מכירות גבוה יותר מאחרות. כשזה קורה אתם צריכים להיות מוכנים לשלם יותר עבור קליקים והמרות לאותן מילות מפתח. זה יעזור לכם לסגור יותר עסקאות ולהשיג הכנסות גבוהות יותר, זאת אמורה להיות המטרה הסופית שלכם בכל מקרה.

5. טרנדים עונתיים

אם יש לכם עסק עונתי, הביצועים שלכם ישתנו במשך ימי השנה. זה אומר ששיעור ההמרה יכול לרדת ועלות ההמרה יכולה לעלות. גם ההפך יכול לקרות, במהלך תקופת החגים למשל.

אם שיעור ההמרה שלכם עשוי להיות גבוה בהרבה ממה שהוא בדרך כלל, יש לכם סיבה להגיש הצעות מחיר גבוהות יותר ולהשיג כמה שיותר המרות. אבל בתקופה אחרת, כשהביצועים האלה לא ממשיכים אתם צריכים לעדכן את הצעות המחיר שלכם בהתאם.

6. מילות מפתח שונות, הצעות שונות

כמו שיש שוני בין ערך של הזמנות שונות באתרי איקומרס, כך גם יש שוני בין מילות מפתח. מילות מפתח שונות יכולות להביא לכם תוצאות שונות. חשוב להתרחק מגישה של "הצעה גורפת" לכל מילות המפתח, לא צריך לתת את אותו המחיר עבור כל מילות המפתח.

7. פגיעה בהצעה

אנשים רבים מתחילים בצורה שמרנית מאוד עם הצעות המחיר שלהם כשהם משיקים קמפיין חדש. אבל מה אם תעשו את ההיפך? הורדת הצעת המחיר זו טקטיקה שמרשה לך לשמור על דירוג גבוה של מילת המפתח שלכם גם אם תורידו את המחיר לקליק. זה עובד בצורה כזאת שתשלמו מחיר גבוה יחסית לקליק ותקבלו CTR גבוה. כאשר תורידו את המחיר לקליק בהדרגתיות, תוכלו לגלות שהביצועים שלכם נשארו כמעט אותו דבר אבל הורדתם את העלויות שלכם.

8. הגשת הצעת מחיר ע"י RLSA בקמפיין מתחרים

הגשת הצעת מחיר ע"י RLSA מאפשר לכם להגיש הצעת מחיר גבוהה יותר למחפשים שהיו כבר באתר או בדף הנחיתה שלכם.
כשאתם מכינים קהל רימרקטינג כזה לקמפיין מתחרים – אתם יכולים להעלות את הצעת המחיר. למעשה, אתם מגיעים ככה ללקוחות עבר שכבר מכירים את המותג שלכם אבל החליטו לחפש ולרכוש את השירות/ המוצר של המתחרים שלכם.

9. הגשת הצעת מחיר למילות מפתח של שם מותג

נשמע כמו עניין לא מובן מאליו, נכון? אבל הגשת הצעות מחיר למילות מפתח ממותגות משמעותית יותר מאשר רק היכולת לשלוט במסר שתעביר על המותג שלכם. בנוסף לזה שתשלחו את המבקרים לעמוד נחיתה ממותג ייעודי, מילות מפתח עם שם מותג יכולות להביא לעלייה בהמרות ולתרום לשיפור הביצועים של כל הקמפיין.

זה לא אומר שתצטרכו להתעסק בשינוי הצעות המחיר ברמת מילת מפתח של שם מותג, אבל זה צריך להיות שיקול גם אם אתם חושבים שאתם מקבלים מספיק קליקים אורגניים בחינם.

מה הלאה?

עד פה למדתם הכל על אופן הפעולה של הגשת הצעות מחיר בגוגל אדס. הכרתם היטב את סוגי האסטרטגיות השונות שאתם יכולים לנסות, ואת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן.

יש לכם גם כמה טיפים שימושיים מאיתנו, שיהפכו את אסטרטגית הצעת המחיר שלכם ליעילה עוד יותר.

אז, איזו אסטרטגיה תנסו קודם?

רוצים לנצח את המתחרים שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם מהר